Stavba tříkolky Jopas 0.2

Celková stavba vychází z prvního modelu tříkolky. Jsou provedeny pouze drobné úpravy vzheldu, motoru a rámu.

 

Rám tříkolky je o 5cm delší kvůli prostoru na zadních sedadlech spolujezdců. Úhel přední vidlice je zvětšen. Zvětšený objem palivové nádrže na 45L. Rám již není lakován ale je potažen uhlíkovím vláknem. Přední pérování je též konstruováno firmou H/P Sporting narozdíl od předchozího modelu kde bylo použito pérování z motociklu Simson 50. Přední vidlice je rozšířená. Princip odpružení totožný s modelem 0.1. Použity větší průměry brzd. Přední i zadní disky vyráběny individuálně. Na kapotáži provedny drobne designové úpravy. Ke stavbě byl použit leštěný nerezový materiál narozdíl od předchozí modelu kde byla použita konstrikční ocel chromovaná. Motru přidán olejový chladič s ventilátorem. Pokus o osazení motoru dvoumi turby (Stále ještě ve vývoji.) Ostatní nepopsané změny jakou jsou jiná kola, jiné výfuky, barva atd.... jsou patrné z fotografií obou tříkolek v sekci Galerie.